fredag 15. februar 2013

Søtingen




Lille søte Triste Theodor er ferdig og sitter her på kjøkkenbordet mitt. Jeg måtte skynde meg å fotografere han i formiddag mens det var lys.  Han er allerede gitt bort til sin nye eier, og kommer i mønsterform med tid og stunder. Jeg som ikke er ferdig med mønsteret til kengisen ennå. Å lage mønster er mye morsommere enn å skrive de ned (slik at andre enn meg forstår det ) synes jeg.

Her kommer et lite utvalg bilder av Theodor, han skal da viser fra alle vinkler, synes jeg :)  









11 kommentarer:

  1. Hællemåne, jeg elsker han. Tror rett og slett jeg må prøve meg på en når du har laga mønster....om jeg klarer å ta i heklenåla igjen. Du er så FLINK!!! Har du funnet han på inni hodet ditt??

    SvarSlett
    Svar
    1. Haha,så søt du er! Ja, denne kommer fra hodet mitt:):) tusen takk for hyggelige ord

      Slett
  2. Søte Theodor! Men han var jo litt trist da... Stakkar. Håper han trives i det nye hjemmet sitt! :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk :) Ja, men det tror jeg nok at han vil gjøre:) Det er alltid hyggelig å gi bort en gave.

      Slett
  3. Så flink du er! Han er bare helt skjønn, jeg kjøper mønsteret når det er klart:)

    SvarSlett
  4. Tusen takk skal dere ha:) Det er så fint at dere liker den:)

    SvarSlett
  5. Søte Theodor er jo berre skamskjønn! :) Så flink du er :)
    Klem, KristiN

    SvarSlett
  6. Han var riktig søt! Skulle gjerne hatt han til min nevø Teodor :) Selv om han er langt fra trist...

    SvarSlett
  7. Lille triste Tehodor trives i sitt nye hjem, og mamma'e har to misunnelige smågutter som gjerne skulle ønske han var deres. Men han er bare min, og bor i på soverommet vårt :-) Takk for flott gave Charlotte!

    SvarSlett