mandag 4. februar 2013

Fliser?!?!

En Dag!  Dette ville definitivt gjøre meg ønsker a ta et Langt dårlig IGJEN.  Manage dritt rør Byggmester installere i Dag.

Bloggedamer, come to my rescue, jeg har et fliseproblem!
Vi skal bygge hus (JEY!), og planlegger å starte i mai. 
Så nå har jeg bladd meg igjennom utallige kataloger med kjøkken, blandebatterier, toalett, laminat, parkett, ja u name it.
Å bestemme seg er vanskelig.
Nå er det fliser/ bad som står i fokus, og jeg håper dere har noen gode tips. 
Hva liker dere?
Personlig synes jeg hvite fliser lagt i fiskeben er fantastisk vakkert. 
Har også vært innom sementfliser og naturstein. 



8 kommentarer:

  1. Jeg er ingen interiørblogger- men må bare si at flisene på bildet var fabelaktige!! Velg de!! ;)

    SvarSlett
  2. Det er helt latterlig vanskelig å bestemme seg!
    Vi skal renovere bad nå, og ville ha helhvitt. Har gått for en kombinasjon av 60*60 cm fliser på gulv og noen vegger, og mosaikkfliser - også helt hvite. Begge deler fra Villeroy & Boch. Men badet er jo ikke påbegynt enda, så det gjenstår å se hvordan det blir seende ut! :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Finnes de på nett noen steder? Jeg tenker også hvitt.. det holder lengst, tenker jeg:) Bad pusser man jo ikke opp annet hvert år, liksom.
      Er de matte eller med glans?

      Slett
  3. Fordi min datter og svigersønn er på husjakt har jeg sett på hundrevis boligprospekter. Mitt råd er velg nøytralt. Personlige valg på et bad vil ofte gjøre det uinteressant for neste eier (For selv om man ikke tenker at huset man bygger skal selges så kan det skje likevel). det er mye lettere å gå på flisjakt hvis dere på forhånd har definert at veggflisene skal være hvite og gulvflisene grå. Store fliser er flott. Du er klar over denne: http://norskeinteriorblogger.no/category/bad/ Man kanskje det gjorde det hele verre?

    SvarSlett
  4. Det er flott med fliser, men i vår tidlegare leilighet hadde me fliser i dusjen. Det vil eg ikkje anbefale. Eg grudde meg til dusjvasken kvar gong, for såpa hang fast i fugene. Æsj! Flotte fliser på biletet over. Og lykke til med planlegginga:-)

    SvarSlett
  5. Vi pusset opp 2 bad i fjor og det ene badet fikk disse flisene på gulvet: http://far-far.no/A-05.html Vi er superfornøyd! På veggene har vi enkle avlange hvite fliser.

    SvarSlett
  6. Tusen takk for tipsene. Jeg suger til meg alt jeg kan få:)

    SvarSlett