søndag 12. februar 2012

Orange


Jeg blir visst aldrig helt ferdig med den her, jeg:) Dette er den n`te dinosauren jeg hekler, og mitt absolutte favorittmønster. Det er den samme dinosauren som jeg har på headeren min, og jeg får kjempemange hyggelige komplimenter på den, den ser ut til å falle i smak hos mange. Men nå er det da sånn at æren for det fine designet kan jeg ikke ta ( selv om jeg skulle ønske det var jeg som fant på denne geniale amigurumien). Mønsteret tilhører nemlig Delicious crochet og kan kjøpes på etsy her.

Denne dinosauren her skal bli en gave... til en liten en som ennå ikke er født:)

9 kommentarer:

  1. Fantastisk farve, og øjenfarven er rigtig god :)

    SvarSlett
  2. Søteste dinosaurusen jeg noen gang har sett:)

    SvarSlett
  3. Utrolig tøff! Litt fasinert av hvor fine øynene er på dem, ser jo blanke ut.

    SvarSlett
  4. Ja, og jeg er ganske fasinert over hva en kan lage bare man har en lang tråd:)

    SvarSlett
  5. Den oppskriften tror jeg at jeg må skaffe meg. Jeg regner med du bruker Gjesdal Bomull Sport du også? Synes liksom jeg kjenner igjen garnet og fargene. Det er helt genialt til amigurumihekling, fantastisk herlig fargeutvalg. :-)

    SvarSlett
  6. Hei karen.
    Ja, denne oppskriften er altså helt fantastisk! Jeg bruker Muscat fra Drops (kjøper det på www.garnstudio.no), og liker det bedre enn Gjesdal bomull sport. Muscat er 100% Egyptisk bomull, men er litt trådete, så passer dermed best til den erfarne hekleren for best resultat:) Muscat finnes også i et mye større fargeutvalg en Gjesdal sport:)

    SvarSlett
  7. Muscat har jeg heklet en del med, men blir ikke helt fortrolig med følelsen. Klarer ikke helt forklare det, garnet er liksom litt "knirkete". Men enig i at fargeutvalget er fantastisk, så det hender jeg må ty til det når Bomull Sport ikke har akkurat det jeg ønsker.

    SvarSlett
  8. Så flink du eeeeer!! Den ble megafin!

    SvarSlett