lørdag 30. april 2011

Åh, hærlige helg


Jeg er veldig glad i jobben min, men ah, så deilig det er med helg. For øyeblikket stor-koser jeg meg under er pledd i sofaen. Kaffekoppen står på bordet i selskap med orange tulipaner. Storebror er hos bestemor og bestefar, og lillesøster er på tur med pappa. Det betyr alenetid for mor, og dermed blir det både tid til blogging, og ikke minst HEKLING. Harlekin-puta mi får et par nye ruter i dag med andre ord.


Det begynner å komme seg nå, men puta er STOR altså, så det går nok en del nøster med garn på dette. Jeg begynner å bli fri for garn, så det begynner å bli på tide å kjøpe litt mer garn i blåtoner. Jeg bestiller bomull-sport garn herfra

Kanskje jeg også får tid til å sy en kropp til denne lille krabaten



Dette er mitt andre forsøk på elefanten. Mønsteret er fra stoff og stil, og kan kjøpes her. Jeg har sydd den en gang før. Første gang ble den sydd av nesten utelukkende stoff fra stoff og stil, og denne gangen i retro stoff. Mange av retro-stoffene mine er veldig tynne og skjøre, og jeg har derfor brukt stryke-innlegg. Gleder med til å se hvordan det blir:)

1 kommentar:

  1. Heisan Charlotte
    Så fiiiine bordskånere, særlig den som ligger på bordet der. Og så har du den store sorte klokka fra Ikea som jeg bare elsker ser jeg. Sto og så på den på Ikea i Gøteborg og tenkte så det knakte om vi hadde et sted den kunne henge, men nei.... dessverre.
    Ha en glad helg!
    Stor hilsen fra Kaspara

    SvarSlett