lørdag 5. mars 2011

Nye Stoff

Tenk at noe så enkelt som stoff kan skape så mye lykke.. haha, jeg er ikke vanskelig å glede. Disse stoffene kom i postkassa mi i forige uke. Se så fine de er:


Noen kjempekupp i denne samlingen, ja, se bare det hærlige barne-stoffet.
Men litt skuffet er jeg over at noen at stoff-stykkene er kjempesmå... det blir noen ugler iallefall av disse.


Jeg har vært en tur på Ikea i helgen og kjøpt litt saker til ny-leiligheten, og på turen gjennom Finnland fant jeg et kjempefint (og kjempedyrt) teppetrekk i mumi-mønster. Flaks at prisen ikke sto på, for da hadde jeg sikkert ikke kjøpt det:) Jeg må bare vise dere det når jeg får pakket skikkelig ut.
Fin helg til alle dere der ute !

2 kommentarer:

  1. Lekkert! Du tryller nok fram mye fint av det:)

    SvarSlett
  2. Så masse fint :D
    ha en fin kveld
    /myr

    SvarSlett