mandag 13. desember 2010

Mushroom Mushroom


Jeg er storfornøyd med de nye lysestakene fra nettpynt. Nå står de bare her og ser lekker ut på bordet sammen med min egen bordskåner som presskannen vår bor på (Jeg måtte bare beholde en selv også).
Det har blitt endel hekling av bordskånere i det siste, og jeg er superglad for at de har blitt så godt mottatt. Det kommer stadig flere bordskånere inn i nettbutikken, men med fare for å bli ensidig her på bloggen, så skal jeg ikke vise dere alle:)
Men denne siste skal dere få de allikevel. Blått og grønnt er jammenmeg skjønnt

2 kommentarer:

  1. Elsker dyrene dine, kjempefine!

    De soppene var virkelig arti!

    Ha en fin dag!

    SvarSlett
  2. Jeg holder meget af dine bordskånere, så bare kom med nogle flere billeder af dem. Sjovt med dén blå-grønne, jeg har lige hæklet en i nøjagtig samme farvesammensætning. Jeg lægger den ind på min blog her en af dagene. Syntes det er et dejligt arbejde at have gang i, så der kommer flere her fra mig:))

    SvarSlett