søndag 22. august 2010

Puter med print

For tiden er jeg på pute-jakt, og trenger noe som både kan sprite opp sofaen, og barnerommene. Etter litt bilde-søking på google, har jeg funnet ut at det jeg mangler i sofaen min for øyeblikket er puter med dyreprint! Jeg oppdaget hønene til  STRAND for en stund siden, og synes de er skikkelig tøffe.

Disse neste fant jeg da jeg søkte på google, og hundeputen hadde passet perfekt inn i sofaen min, men jeg finner ikke ut hvor jeg kan kjøpe slike. Noen som vet?
Artgoodies har også mange fine puter med dyreprint. Her er mine favoritter, og jeg liker spesiellt godt ekornet og dådyret. Disse er handprintet, og baksiden er av nydelige vintage stoffer.
Disse to neste kunne vært fine på barnerommene. De er så utrolig søte og sjarmerende. 

De er fra Robin and Mould og Two Stars, Sistnevnte har også en stilig monster-pute som det kan være verdt å ta en titt på.
Eller hva med denne fra Multiple Personality?

Masse fint å velge mellom med andre ord, det er kanskje det som kommer til å bli problemet.. hehe...
Jeg tar gjerne i mot tips dersom noen vet om flere lignende puter.

1 kommentar: