onsdag 25. august 2010

Pakke

Det er alltid like trivelig å få pakker, og i dag da jeg hadde kjørt barna i barnehagen, lå denne lille saken i postkassa.
Det er faktisk min førte bestilling fra http://www.epla.no/, og kommer fra Fjeldborg, som også har denne inspirerende interiørbloggen, med et hjem man virkelig kan drømme seg bort i.  Inni pakken var dette:

En brun pute i retro stoff, og en  trivelig, liten hilsen fra Ingrid på Fjeldborg. Jeg er kjempefornøyd. Puta var i postkassa bare noen dager etter den ble bestillt. Desverre har jeg ikke noen inner-pute som passer, men dersom dere vil se hvordan puten ser ut, kan dere se her

1 kommentar:

  1. Hei:)

    Så kosleig at du likte ugle-puta mi! Slik gjorde jeg det; jeg fant et bilde jeg likte på nettet. beskjærte det, speilvendte det og gjorde det om til svart/hvitt. Så printet jeg det ut på Transfer-ark! Enkelt og greit! Tranfer ark buker man til å få bilder på t-skjorter bl.a. De har billige trasfer ark på clas olson! Og så er det bare å stryke bildet på valgfritt stoff!

    Klem Sissel

    SvarSlett